.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
بهانه های بنی اسرائیلی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم .... درسایه ماندن زنان آگاه و شجاعی که می‌توانستند در ادوار مجلس در مازندران نقش‌آفرین باشند تاسف بار است / حضور ده تا بیست درصد نماینده زن از مجموع ۲۹۰ وکیل، به غنای قوه قانونگذاری کشور خواهد افزود/ زنان و دختران جوان استان با توجه به اصل « انتخاب اصلح » برای تشکیل مجلسی مطالبه‌گر، کارآمد و حق‌گو به نامزدهای زن حوزه های انتخابیه خود رای دهند
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس می‌گوید: این فیلم براساس عناد منتشر شده بعد هم ارتباط داشتند و در همه سایت‌ها پخش کردند که هدف آنها هم زدن ما است و ما هم قوی وارد عرصه می‌شویم. اینها نگران بحث انتخابات امسال هستند. نماینده مجلس: همسرم «سانتی مانتال‌» نیست ! + توضیحات همسر نماینده
شمال نیوز : این نماینده مجلس می‌گوید: این فیلم براساس عناد منتشر شده بعد هم ارتباط داشتند و در همه سایت‌ها پخش کردند که هدف آنها هم زدن ما است و ما هم قوی وارد عرصه می‌شویم. اینها نگران بحث انتخابات امسال هستند.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
شمال نیوز :  با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. سهم بانوان مازندرانی از خانه ملت ! / رویایی که تعبیر نمی شود ....
شمال نیوز : با یک نگاه کلی به آمار می توان به این نتیجه رسید که کمتر بودن تعداد راه یافتگان زن به مجلس، ناشی از رغبت نداشتن بانوان به حضور در عرصه های انتخاباتی است. هر زمان که تعداد کاندیداهای زن بیشتر شده ، نمایندگان خانم بیشتری هم به مجلس راه یافته اند. (ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
مجلس به دنبال حذف شورای شهر از روند انتخاب شهردار
رییس شورای شهر تهران می گوید: مردم شوراها را انتخاب می کنند و شورایی که توسط مردم انتخاب شده اند شهردار را انتخاب می کنند و به صورت دو درجه ای شهردار توسط مردم انتخاب می شود.(ادامه)
حجت الاسلام زکوی:دخالت نامناسب نمایندگان در عزل ونصب مدیران دغدغه شده است
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران دخالت نامناسب نمایندگان در عزل ونصب ها را از جمله دغدغه ها برشمرد و گفت: گزارش هایی از دخالت نمایندگان استان در این زمنیه وجود دارد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رفتار و فعالیت کنشگران سیاسی و اجتماعی، نمایندگان مجلس رصد می شود، گفت: در حال غنی سازی پرونده های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم.

فعالیت‌های کنشگران سیاسی، نمایندگان مجلس رصد می شود / در حال غنی سازی پرونده‌های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رفتار و فعالیت کنشگران سیاسی و اجتماعی، نمایندگان مجلس رصد می شود، گفت: در حال غنی سازی پرونده های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود نمایندگان کدام حوزه انتخابیه استان افزایش می‌یابد؟/ تبدیل ۳ روستا به شهر
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود(ادامه)
 نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند. هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱ شد
نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند.(ادامه)

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها در دوره ششم انتخاب شد. سروری رئیس شورای عالی استان‌ها شد
پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها در دوره ششم انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)

شمال نیوز:


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات، رأی نهایی و قطعی را صادر کند. مصوبه جدید مجلس درباره چگونگی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات، رأی نهایی و قطعی را صادر کند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، از بررسی طرحی در این کمیسیون جهت محدودسازی حضور افراد در انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت دو دوره متوالی یا سه دوره متناوب خبر داد. کمیسیون شوراها محدودیت شرکت افراد برای چندمین بار در انتخابات شوراها را پیگیری می‌کند
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، از بررسی طرحی در این کمیسیون جهت محدودسازی حضور افراد در انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت دو دوره متوالی یا سه دوره متناوب خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. انتخاباتی که کسی آن را گردن نمی‌گیرد/ پدرخوانده فوتبال مازندران کیست؟
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. (ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شمال نیوز : دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، گفت: صحت انتخابات شورای شهر 22 شهرستان مازندران توسط این هیأت تایید شده است. سلیلی: صحت انتخابات شورای 22 شهرستان مازندران تایید شد
شمال نیوز : دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، گفت: صحت انتخابات شورای شهر 22 شهرستان مازندران توسط این هیأت تایید شده است. (ادامه)
یوسفیان ملا: مجلس باید به سرعت قانون انتخابات را اصلاح کند
عزت الله یوسفیان گفت: وقتی رهبری به صراحت اشاره می‌کنند که با برخی تصمیمات شورای نگهبان موافق نیستم اما این شورا بر اساس قانون عمل کرد، به نحوی مشکل را در قانون انتخابات می‌دانند و ما متوجه می‌شویم که مشکل در قانون است.(ادامه)
شمال نیوز : رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخاباتی شورا‌ها آغاز شده است و تا ۲ هفته دیگر ادامه دارد. آیا احتمال تغییر در اسامی منتخبان شورا‌ها در مازندران وجود دارد؟
شمال نیوز : رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخاباتی شورا‌ها آغاز شده است و تا ۲ هفته دیگر ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. شورای شهر ششم از کی آغاز به کار خواهد کرد ؟
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.(ادامه)
۲۲ زن در تعقیب کرسی‌نشینان شورای ششم شهرهای مازندران
اگر چه تعداد کرسی بانوان مازندرانی در شورای ششم نسبت به دوره پنجم تغییری نکرد و فقط به دلیل افزایش تعداد شهرها سهمشان با کاهش همراه بوده ، اما حضور بیش از ۲۰ زن در بین اعضای علی‌البدل نشان می‌دهد که رقابت بانوان با مردان بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.242 seconds.